Who the fuck is Justice?

image30

Jag har insett att det verkligen fortfarande är folk som läser min blogg, trots att jag uppdaterar den ungefär lika ofta som flygalarmet testas. Alltså en gång i kvartalet.

Men ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre, det har hänt mycket sedan mitt senaste inlägg som egentligen inte borde räknas som ett inlägg eftersom det bara var en msn-konversation. Men ja vad har hänt sen sist, jag har fyllt år och behöver aldrig oroa mig för att bli leggad eller nekad i dörren på någon konsert. Det känns bra. Nu kan jag börja leva typ. Sen har jag träffat en jätte jätte jätte bra person och allt känns fint. Det är bra. Jag gillar när saker känns fint.

Babyshambles har också släppt ny skiva och äntligen har folk (läs, Dagens Nyheter och Svenska Dagbladet) insett att han faktiskt kan göra musik. Ja undra vad mer som har hänt.

Neh jag får nog avsluta mitt inlägg här, om det är något ni undrar över eller som jag borde skriva om så kommentera. Skriv till mig på Facebook (1) också.





(1) Facebook är ett fenomen i stil med Myspace. Det nya stället för vänner helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Petter

är babyshambles en man?

2007-10-04 @ 08:46:52
Postat av: linus

nej, bara en pojke.

2007-10-04 @ 10:40:35
Postat av: BABY giiiiirL.

snarare en bebis liksom!
det hör man ju på namnet, dumma män!

2007-10-04 @ 19:15:07
Postat av: Emma

Postat av: BABY giiiiirL.
snarare en bebis liksom!
det hör man ju på namnet, dumma män!
Hahha ååh... <3

2007-10-06 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0