Rättning

image37


Redan sekunderna efter att jag publicerat mitt förra inlägg började telefonen gå varm, och min inbox svämmade över. Nu undrar ni kanske varför? Men förklaringen är lätt, Karin (1), den andra delen av MaddeKarin blev sur över att hon inte fick någon egen fotnot, jag har en policy att jag aldrig ändrar blogginlägg (undantag stavfel) i efterhand. Men jag vill ju inte göra Karins sur, så därför väljer jag att skriva detta speciall-inlägg som helt och hållet är tillägnat Karin. Varsågod, nedan följer din fotnot!


(1) Karin Sandström även kallade Kaj var mycket mycket svårare att googla upp information om, eftersom det finns 168916 stycken i Sverige som heter Karin och 10855 med efternmanet Sandström. Jag antar att Karin inte orienterar i Umeå speciellt ofta och att hon inte heller är rektor för grundskolan i Torsby. Jag vet däremot att Karin också sedan studenten år 2007 har hunnit jobba på skivbolag i Göteborg. Just nu bor hon i Stockholm och förgyller sina dagar genom jobb på en mataffär. Enligt mina källor så är hon riktigt peppad på spelning på Debaser och kan inte prata om annat! Kom dit!

Kommentarer
Postat av: karin

det där var ju helt sant!

han med fiolen är snyggast

2007-11-11 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0