Teenager

image29

Jag upptäckte precis att jag har ungefär 30 besökare om dagen trotts att jag inte skrivit något av värde på flera veckor. Det förvånar mig och jag kännde lite att jag svikit folk nu. Därför ska jag försöka skriva något. Det har hänt så mycket senaste veckan så jag tror jag skippar allt det.

En bra sak jag tänkte nämna är att ett utav mina all-time favorit bands The Thrills (1) har släppt sin tredje skiva vid namn Teenager och jag är så otrolig glad över att den är lika bra som deras förra skivor, So Much For The City och Lets Bottle Bohemia. Alla borde lyssna på Teenager och inse vilket toppen band The Thrills egentligen är. Jag hoppas på en Europa turne i höst eller vår så jag äntligen får se dom live. Appråpå det så kommer den här hösten bli så full med sjukt bra spelningar, jag säger bara Jonathan Richman (2) på Debaser Medis. Får absolut inte missas av någon.




(1) The Thrills är ett irlänskt rockband med Conor Desay som frontfigur, blev kända i och med sin första skiva So Much For The City men blev mainstream-hypade i och med sitt framträdande i avsnitt 2 av tv-serien O.C.
(2) Jonathan är en amerikansk ikon, låtskrivar och frontman i sitt band The Modern Lovers

Kommentarer
Postat av: hampus

härligt med lite bloggande!

2007-08-26 @ 02:14:45
URL: http://berlindisco.blogspot.com
Postat av: Emilia

Älska The Thrills!! :D

2007-08-26 @ 02:26:30
URL: http://subtitulo.blogg.se
Postat av: Siri

Jamen Olle, det är ju du ja och the morden lovers.
Inte att leka med vad jag/vi pumpade det på dem gamla so lektionerna ;)

2007-08-26 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0